בס"ד

שיניים תותבות – המלצות, שיקולים ותמחור

אחד התחליפים לשיניים חסרות, בין אם מדובר בשן בודדת, בשיניים ספורות, או במלוא שיני הפה – הוא שיניים תותבות. שיניים טבעיות עלולות להיפגע בכל גיל וממגוון סיבות ולכן, למרות האסוציאציה המידית שקופצת לראש, שיניים תותבות אינן מיועדות לקשישים בלבד.
שיניים חסרות, בעיקר כשמדובר במצב שמתמשך לאורך זמן, הן מקור לבעיות לעיסה ולקשיי דיבור וגם גורם לחוסר נעימות מבחינה אסתטית.
בימינו, ייצור שיניים תותבות הוא עולם שלם של טכנולוגיות וחומרים וניתן להתאים את הסוג הרצוי, המתאים ביותר למטופל. תותבות איכותיות יחזיקו מעמד שנים ארוכות ובדרך כלל, הסיבה להחלפתן בחדשות תהיה כתוצאה משינויים טבעיים החלים עם הזמן בפיו של המטופל ולא כתוצאה משבר או שחיקה. לכן, חשוב לא להתפשר על האיכות כשמדובר בשיניים קבועות. במקרה של תותבות זמניות המיועדות לשמש לזמן קצר, אפשר להתפשר מעט על האיכות לטובת מחיר נמוך יותר.

 

תותבות לעומת שתלים

בעבר, תותבות היו הפתרון היחידי אך כיום, יש אנשים רבים שבוחרים בהשתלת שיניים (שתלים דנטליים), שיש לה יתרונות רבים.
יחד עם זאת, יש כמה סיבות מרכזיות, שעשויות להטות את הכף לטובת הבחירה בתותבות:

  • הימנעות מפעולה כירורגית –
    שתלים כרוכים בהתערבות פולשנית ובטיפול הרבה יותר אגרסיבי מאשר שיניים תותבות, ובנוסף, כמו בכל הליך הכרוך בהחדרת שתל לגוף, עלולה להתרחש דחיית שתל. מעבר לכך, יש אנשים הסובלים ממחלות שונות, או נוטלים בקביעות תרופות מסוימות, שפעולה כירורגית יותר מסוכנת עבורם מאשר עבור אחרים ואם אפשר להימנע ממנה – עדיף כך.
  • פתרון מהיר –
    התאמת שיניים תותבות קבועות או זמניות ניתן לסיים תוך זמן קצר. לעומת זאת, השתלת שיניים היא ממושך, ומשכו מתארך ככל שדרושים יותר שתלים כדי למלא את החסר. תותבות הן המענה האופטימלי למי שמעוניין בפתרון מהיר, או בפתרון ביניים זמני עד לסיום תהליך ההשתלה. לדוגמא, שיניים תותבות זמניות לאחר עקירה של שיניים קדמיות, או כאלה שקרובות לקדמת הפה – יקלו על הדיבור ועל הלעיסה ויפתרו את הבעיה האסתטית עד להתקנת השיניים הקבועות או השתלים.
  • עלות שיניים תותבות בהשוואה לשתלים –
    מחיר שיניים תותבות נמוך באופן משמעותי יותר מזה של שתלים ויש לא מעט מקרים, בהם התקציב מהווה שיקול מרכזי בבחירת הטיפול. 

שיניים תותבות מחיר

מחיר התאמת והרכבת שיניים תותבות משתנה מאד בהתאם לסוג השיניים, לחומר מהן הן עשויות ולהליך הדרוש להרכבתן. כך למשל, מחירן של שיניים נשלפות שונה למדי מהעלות הסופית של שיניים תותבות קבועות. מחיר הטיפול משתנה גם בהתאם להיקף החוסר שיש למלא (תותבת חלקית או מלאה) ולטכניקה הדרושה לקיבוע השיניים בפה. לכן, לא ניתן להשוות בין מחיר הלבשת תותבת על 4 שתלים, מחיר השלמת גשר בין 2 שיניים, או תותבת מלאה על כל הלסת העליונה או התחתונה.
כדי לקבל הצעת מחיר מדויקת, יש צורך בבדיקת אבחון וביעוץ אישי, שבו נלקחים בחשבון כל השיקולים, רפואיים ותקציביים כאחד.

 

"הדר" – ניידת לכל סוגי טיפולי השיניים בבית המטופל

מרפאת השיניים הניידת שלנו הוקמה מתוך רצון לאפשר לאנשים שאינם יכולים להגיע פיסית למרפאות רגילות לקבל טיפול שיניים מקצועי ומלא בביתם.
השירות מתאים לקשישים, לבעלי מוגבלויות, למרותקי בית, ולכל אדם שיש לו מגבלת ניידות מסיבה כזאת או אחרת.

הניידת שלנו מצוידת במיטב המכשור הרפואי ומופעלת על ידי רופאי שיניים, ותיקים במקצוע ובעלי ניסיון רב. אלה מאפשרים לנו לספק את כל סוגי טיפולי השיניים ולהביאם עד בית המטופל.

 

למידע נוסף ולתיאום הגעת הניידת, אנו מזמינים אתכם ליצור קשר:

בטלפון הנייד: 054-426-4717 | בטלפון של המרפאה: 02-671-7111

בדוא"ל: Amitleem@gmail.com

או מלאו את פרטיכם כאן ונחזור אליכם

צור קשר!

השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם

העלאת קובץ
דילוג לתוכן