בס"ד

טיפולי שיניים לקשישים – מרפאת שיניים לגיל השלישי

תחזוקה שוטפת של בריאות הפה והשיניים היא גורם בעל השפעה רבה על איכות החיים ועל תפקוד תקין בהרבה מובנים. מעבר לכך, שבעיות שיניים עלולות לגרום לכאבים עזים, לקשיי לעיסה ולאובדן שיניים, יש להן גם השלכות רחבות יותר כגון התפתחות דלקות וזיהומים בחלל הפה. ככל שנותנים למצב הפה להתדרדר במשך זמן ממושך יותר, כך עלולים לסבול יותר גם מזיהומים בגרון, באוזניים ובלסת ובמקרים חמורים יותר, הזיהום עלול להתפשט אף לאזורים מרוחקים יותר בגוף. לכן, חשוב להקפיד לשמור על השיניים כבר מגיל צעיר ולשמור על שגרת ביקורות וטיפולי שיניים לאורך כל החיים.

 

טיפולי שיניים למבוגרים

עד כמה שהנושא חשוב בגיל צעיר, הרי שעם העלייה בגיל הוא הופך חשוב אף יותר. מרגע ששיני החלב התחלפו בשיניים קבועות, אלו הן השיניים שמשרתות אותנו עד סוף חיינו והן נתונות לשחיקה מתמדת ולתהליכים של צבירת פלאק, התפתחות של עששת השיניים והשפעת מחלות, דלקות או חבלות.

כמו כל מערכת פיזיולוגית ואיבר אחרים בגופנו, גם חלל הפה עובר שינויים עם השנים כמו למשל, הידלדלות רקמת העצם של הלסת, האחראית לאחיזת השיניים בפה, היווצרות כיסים בחניכיים, נסיגת חניכיים וחשיפה של שורשי השיניים, ועוד.
תהליכים אלו ניתן לעכב כאשר שומרים היטב על היגיינת הפה וגם במצבים בהם כבר נגרם נזק, טיפולי השיניים הקיימים כיום, במקרים רבים מאפשרים לתקן נזקים, או לפחות לצמצם אותם ולפצות עליהם.
טיפולי שיניים לגיל השלישי הם הרבה פעמים טיפולים מסוג זה (טיפולים משקמים) ומטרתם לאפשר למטופלים לאכול וללעוס בחופשיות, להרגיש נוח לדבר, לחייך ולצחוק וכמובן, להימנע מכאב וסבל מיותרים.

 

מדוע אנו עדים ליותר מצבי הזנחה של השיניים אצל קשישים?

עם העלייה בגיל, אנשים רבים חווים עלייה בקושי של ביצוע פעולות שבעבר ביצעו בקלות, ובתפקוד היום-יומי באופן כללי. זה יכול לקרות ממגוון סיבות:

  • מחלות למיניהן שנוטות להופיע בגיל מבוגר וכחלק משאר הסימפטומים שלהן, גם גורמות לחולשה, לעייפות ולעיתים, לריתוק למיטה.
  • בגלל קושי בניידות והזדקקות לאביזרי עזר כגון הליכון או כיסא גלגלים, לצד תלות גבוהה בעזרה מאחרים.
  • בגלל הידרדרות קוגניטיבית הפוגעת ביכולת ההתמצאות ובתפיסת המציאות.
  • בגלל הידרדרות בראייה ובשמיעה שהופכות את הנהיגה או את עצם היציאה מהבית למורכבות יותר.
  • בגלל שינויים במצב הרוח, בדידות ודכאון עקב מות בן או בת הזוג, או דעיכת העניין בחיים ועמה גם נטייה להזנחה כללית.

 

"הדר" – רופא שיניים למבוגרים וקשישים בעלי קשיי ניידות

שמי עמית לימור. הקמתי את "הדר", מרפאת שיניים ניידת, לאחר שנים רבות בהן ניהלתי מרפאות שיניים והבנתי, שיש אנשים רבים שזקוקים לטיפולי שיניים ואינם מצליחים לקבל אותם, עקב חוסר יכולת להגיע פיסית למרפאה.
מתוך הבנת ההשפעה הגדולה שיש לבריאות הפה והשיניים על איכות החיים, והסכנות שבהזנחת טיפולי פה שוטפים כמו גם טיפול במצבי חירום, החלטתי למצוא מענה רפואי עבור כל אותם אנשים: קשישים שמתקשים להתנייד ברכב או בתחבורה ציבורית, מרותקים לבית או למיטה, ובעלי מחלות או נכויות למיניהן, שפוגעות בכושר הניידות.

רופאי המרפאה הם רופאי שיניים, ותיקים במקצוע ובעלי ניסיון רב, וניידת הטיפולים מצוידת במכשור מלא, המאפשר לנו לספק את כל סוגי טיפולי השיניים ולהביאם עד מיטת המטופל:

 

אם אתם או יקירכם סובלים מכאבי שיניים, מפגיעה בתפקוד הפה עקב בעיות שיניים, או מחוסר יכולת להגיע לביקורים שגרתיים אצל רופא השיניים כדי לשמר את בריאות הפה, הניידת שלנו היא הפתרון המושלם עבורכם.

למידע נוסף ולהזמנת הניידת אל ביתכם, צרו קשר:

בטלפון הנייד: 054-426-4717 | בטלפון של המרפאה: 02-671-7111

בדוא"ל: Amitleem@gmail.com

או מלאו את פרטיכם כאן ונחזור אליכם 

צור קשר!

השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם

העלאת קובץ
דילוג לתוכן